Celhoofd wonen en leven (Av)
De gemeente gaat over tot de aanwerving van een celhoofd wonen en leven.
Heb je een ruime interesse in het ruimtelijk beleid in al zijn aspecten? Heb je zin om er op lokaal niveau je schouders onder te zetten? Dan is deze vacature iets voor jou!
Wat zijn je taken?
Als celhoofd wonen en leven geef je leiding aan de medewerkers van de dienst wonen en leven en zorg je voor een efficiënte en klantgerichte werking van deze dienst.
Je bent lid van het managementteam en werkt mee aan dienstoverschrijdende projecten voor een optimale werking van de organisatie.
Je bent eindverantwoordelijke voor de beleidsvoorbereiding, -uitvoering en -evaluatie binnen de domeinen ruimtelijke ordening, huisvesting, mobiliteit, milieu en middenstand.
Het aansturen en opvolgen van RUP’s en strategische projecten m.b.t. het vakgebied behoort ook tot je takenpakket.
Aan welke voorwaarden moet je voldoen?
Aanwervingsvereisten:
Je beschikt over een masterdiploma (A-niveau), bij voorkeur in een richting stedenbouw, ruimtelijke planning of architectuur, maar ook andere diploma's komen in aanmerking.
Leidinggevende ervaring is een pluspunt.
Je bent in het bezit van een rijbewijs categorie B.
Kennis en vaardigheden:
Je beschikt over een goede kennis van specifieke regelgeving eigen aan het vakgebied en hebt een basiskennis over de werking van het gemeentebestuur en de organisatiestructuur.
Je hebt sterke leidinggevende en coachende kwaliteiten, je kan medewerkers motiveren en verbinden.
Je beschikt over de nodige communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht om je visie over te brengen.
Je hebt een uitstekend ruimtelijk inzicht en een sterk ontwikkelde visie op het ruimtelijk beleid.
Je hebt strategisch inzicht en bent in staat om strategische, tactische en operationele doelstellingen te formuleren en samen met anderen te realiseren.
Je werkt doelgericht en gestructureerd, behoudt steeds het overzicht en bent stressbestendig.
Je neemt initiatief en bent oplossingsgericht ingesteld, je durft werkwijzen en -processen in vraag te stellen.
Wat ga je verdienen?
Het gaat over een voltijdse betrekking, 38 uur per week, in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur.
Het loon is conform de wettelijke barema’s (min. bruto maandwedde: € 3.466,49 te verhogen door een anciënniteitstoeslag, afhankelijk van je werkervaring). Je krijgt maaltijdcheques, fietsvergoeding en een gratis hospitalisatieverzekering.
Hoe stel je je kandidaat?
Jouw sollicitatiebrief vergezeld van CV en diploma richt je vóór maandag 19/06/2023 aan Gemeente Gingelom, Cel interne zaken, St.-Pieterstraat 1, 3890 Gingelom of aan personeelsdienst@gingelom.be.
Wens je meer informatie over de functiebeschrijving?
Personeelsdienst 011 88 04 41 – personeelsdienst@gingelom.be
Contactinformatie
Personeelsdienst
Sint-Pieterstraat 1
3890 Gingelom