Administratief-technisch medewerker dienst infrastructuur (Cv)

De gemeente gaat over tot de contractuele aanwerving van een administratief-technisch medewerker voor de technische dienst.

Wat zijn je taken?

Je levert administratief-technische ondersteuning aan het diensthoofd infrastructuur, de deskundige infrastructuur en de werkleider(s).

Volgende opdrachten behoren o.a. tot je takenpakket:

  • Het beheren van het meldpunt en planningstool werkopdrachten technische dienst.
  • Plaatsen van bestellingen van materialen en opvolgen van leveringen + magazijnbeheer.
  • Opvolgen van het onderhoud en de bestellingen van de werkkledij.
  • Opvolgen beheer wagenpark (brandstofverbruik, keuringen en herstellingen).
  • Assisteren bij opmetingen voor werken of bestekken.
  • Ondersteuning werking containerpark.
  • Opvolging begravingen en kerkhofbeheer.
  • Opvolgen uitleningen en logistieke ondersteuning evenementen.

Aan welke voorwaarden moet je voldoen?

Ervaring: Je beschikt over een diploma van hoger secundair onderwijs.

Kennis: Je beschikt over een goede algemene administratieve kennis, technische kennis is zeker een pluspunt.

Vaardigheden:

  • zelfstandig een opdracht kunnen uitvoeren
  • goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling
  • taken verzorgd, snel en correct kunnen afwerken
  • vlot kunnen werken met PC-toepassingen

Rijbewijs: je beschikt minimaal over een rijbewijs categorie B.

Wat ga je verdienen?

Het gaat over een voltijdse betrekking, 38 uur per week, in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur.

Het loon is conform de wettelijke barema’s (min. bruto maandwedde: € 2.170,48 te verhogen door, afhankelijk van je werkervaring, een anciënniteitstoeslag tot een bruto maandwedde van € 2.546,92). Je krijgt haardgeld/standplaatstoelage, maaltijdcheques, fietsvergoeding en een gratis hospitalisatieverzekering.

Hoe stel je je kandidaat?

Jouw sollicitatiebrief vergezeld van je CV richt je vóór 5 december 2022 aan: Gemeente Gingelom, Cel interne zaken, St.-Pieterstraat 1, 3890 Gingelom.

Wens je meer informatie over de functiebeschrijving?

Personeelsdienst 011 88 04 41 – personeelsdienst@gingelom.be


Contactinformatie