MAAK UW AFSPRAAK IN HET GEMEENTEHUIS

Om je optimaal te bedienen en de wachttijden te verminderen, moet je een afspraak maken om te kunnen langskomen in het gemeentehuis.
Voor de dienst Burgerzaken, Wonen & leven en het OCMW kan je deze afspraak online boeken!

Hoe werkt het?

-        Klik op deze link:
o   Voor Burgerzaken:
o   Voor Welzijn:
o   Voor Wonen en leven:
-        Bij een lange onbeschikbaarheid in de online agenda of bij dringende zaken, bel je naar 011 88 10 31.
-        Meld je 5 minuten op voorhand aan bij ons onthaal.
 
Ondervind je een probleem? Of heb je een afspraak nodig bij een andere dienst?
Bel ons dan op 011 88 10 31!
 
Opvragingen per e-mail

De meeste attesten kan je bij de dienst Burgerzaken ook via e-mail aanvragen, zodat je geen afspraak hoeft te maken.
Stuur hiervoor een e-mail naar bevolking@gingelom.be.
Deze attesten kan je enkel opvragen voor jezelf. Vermeld dus zeker jouw identiteitsgegevens of je rijksregisternummer!
 
Openingsuren

De administratieve diensten zijn bereikbaar op de volgende dagen/uren:


Maandag

08.00 - 12.00

17.00 - 19.00

Dinsdag

Gesloten

Woensdag

08.00 - 12.00

13.00 - 15.00

Donderdag

08.00 - 12.00

Vrijdag

08.00 - 12.00

13.00 - 15.00