Deskundige personeel (Bv)

De gemeente gaat over tot de aanwerving van een deskundige personeel.

Wat zijn je taken?

Als deskundige personeel ben je verantwoordelijk voor het formuleren, implementeren, bewaken en bijsturen van het personeelsbeleid en personeelsbeheer.

Je draagt op een efficiënte en doeltreffende wijze bij tot een optimale dienstverlening met betrekking tot personeelsgerelateerde thema’s.

Je voert zelfstandig en proactief diverse administratieve, coördinerende, organisatorische en beleidsondersteunende taken uit met het oog op een correcte, efficiënte en mensgerichte ondersteuning van het HR-beleid.

Je bent samen met de collega’s van de personeelsdienst het aanspreekpunt voor medewerkers van gemeente en OCMW op vlak van personeelszaken.

Aan welke voorwaarden moet je voldoen?

Aanwervingsvereisten:

Je beschikt over een diploma van bachelor (B-niveau) in een studierichting met affiniteit in personeelszaken of human resource management.

OF je beschikt over een algemeen bachelor diploma EN minstens 2 jaar functiegerelateerde ervaring.

Je bent in het bezit van een rijbewijs categorie B.

Kennis en vaardigheden:

Je beschikt over een goede kennis van specifieke regelgeving en procedures eigen aan het vakgebied en hebt een basiskennis over de werking van het gemeentebestuur en de organisatiestructuur.

Je kan zelfstandig complexe problemen die betrekking hebben op het eigen vakgebied analyseren, oplossen en voorstellen formuleren.

Je bent diplomatisch en weet om te gaan met gevoelige en vertrouwelijke informatie.

Je zorgt voor een evenwichtige balans tussen de belangen van de werkgever en werknemer en kan deze naadloos op elkaar afstemmen.

Je bent bereid je continu bij te scholen en kan nieuwe informatie vlot opnemen en in de praktijk toepassen.

Wat ga je verdienen?

Het gaat over een voltijdse betrekking, 38 uur per week, in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur.

Het loon is conform de wettelijke barema’s (min. bruto maandwedde: € 2.560,11 te verhogen door, afhankelijk van je werkervaring, een anciënniteitstoeslag tot een bruto maandwedde van € 2.856,08). Je krijgt haardgeld/standplaatstoelage, maaltijdcheques en een gratis hospitalisatieverzekering.

Hoe stel je je kandidaat?

Jouw sollicitatiebrief vergezeld van CV richt je vóór 30/05/2022 aan Gemeente Gingelom, Cel interne zaken, St.-Pieterstraat 1, 3890 Gingelom of aan personeelsdienst@gingelom.be.

Wens je meer informatie over de functiebeschrijving?

Personeelsdienst: 011 88 04 41 - personeelsdienst@gingelom.be.


Contactinformatie