Aanvraag signalisatie
De gemeente Gingelom stelt verkeerssignalisatie ter beschikking naar aanleiding van een inname van het openbaar domein voor private werken (bijvoorbeeld voor een verhuis, voor het plaatsen van een bouwkraan, container of bouwmaterialen, enz.), maar ook naar aanleiding van goedgekeurde evenementen.
Indien signalisatie nodig is naar aanleiding van een inname van het openbaar domein dient dit 10 dagen op voorhand te worden aangevraagd bij de lokale politie.
Indien signalisatie nodig is naar aanleiding van de organisatie van een evenement dien je minstens 2 maanden en maximum 1 jaar voor de datum van de activiteit een goedkeuring aan te vragen via het aanvraagformulier ‘organisatie evenement en logistieke steun’.
Heb je de inname van het openbaar domein tijdig gemeld of heb je een goedkeuring voor jouw evenement, dan kan je de signalisatie ophalen bij de gemeentelijke technische dienst (Ambachtsweg 22, Gingelom).
Maak hiervoor zeker een afspraak via 011 68 02 57.
Er wordt een waarborg gevraagd. De tarieven vind je in het aanvraagformulier ‘organisatie evenement en logistieke steun’.
Contactinformatie
Dienst Evenementen
Sint-Pieterstraat 1
3890 GingelomOpeningsuren
- Vandaag open van 08:00 tot 12:00, van 13:00 tot 15:00
- Morgen gesloten