Tijdelijke aanwerving logistiek medewerker lokaal dienstencentrum

Hou je van aanpakken én mensen een warm welkom geven? Kan je heerlijke maaltijden bereiden in ons buurtrestaurant? Maak jij het verschil voor onze bezoekers met jouw energie, klantvriendelijkheid en oog voor kwaliteit?

Wat zijn jouw taken?

  • Als logistiek medewerker ben je één van de vertrouwde gezichten en aanspreekpunten in het lokaal dienstencentrum. Samen met de centrumleider zorg je voor continuïteit in de dagelijkse werking,  zowel achter als voor de schermen.
  • Je ondersteunt de werking van het lokaal dienstencentrum door het uitvoeren van praktische, organisatorische en ondersteunende taken.
  • Een belangrijk onderdeel van de functie is de voorbereiding en bereiding van de warme maaltijden voor het wekelijks buurtrestaurant, met aandacht voor kwaliteit, hygiëne en klantvriendelijkheid.

Aan welke voorwaarden moet je voldoen?

Aanwervingsvereisten:

  • Je beheerst de Nederlandse taal en kan een gunstig uittreksel uit het strafregister voorleggen.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs categorie B.

Kennis en vaardigheden:

  • Je bent flexibel en stressbestendig.
  • Je kan zelfstandig een lekkere en gevarieerde maaltijd bereiden voor een grote groep mensen.
  • Je beschikt over voldoende kennis van de voorschriften inzake voedselveiligheid en hygiëne.
  • Je handelt duurzaam, kostenbewust en bewaakt de kwaliteit.
  • Je beschikt over sociale vaardigheden om in teamverband te werken met de vrijwilligers van het dien-stencentrum en geeft de bezoekers een warm welkom.

Wat mag jij verwachten?

Het betreft een boeiende functie in een aangename werkomgeving.

Het gaat over een deeltijdse betrekking, 9 uur per week, in contractueel dienstverband van 1 januari tot en met 30 juni 2026 op niveau D1-3. De uren dienen gepresteerd te worden op donderdag van 8:30 tot 13:30 (buurtrestaurant) en de overige 4 uur op dinsdagnamiddag i.f.v. de werking van het LDC.

Het loon is conform de wettelijke barema’s (min. bruto maandwedde: € 557 te verhogen met, afhankelijk van je relevante werkervaring, een anciënniteitstoeslag tot max. bruto maandwedde: € 867).

Je krijgt haardgeld/standplaatstoelage, vakantiegeld, eindejaarstoelage, maaltijdcheques van € 8,00, fietsvergoeding, 2de pensioenpijler en een gunstige verlofregeling.

Hoe stel je je kandidaat?

Jouw sollicitatiebrief vergezeld van je CV richt je uiterlijk vrijdag 5/12/2025 aan: Gemeente Gingelom, Cel interne zaken, Sint-Pieterstraat 1, 3890 Gingelom of personeelsdienst@gingelom.be

Wens je de functiebeschrijving te ontvangen?

Personeelsdienst 011 88 04 41 - personeelsdienst@gingelom.be


Contactinformatie