Aanwerving deskundige interne preventie en noodplanning (B1-3)

Is veiligheid voor jou belangrijk? Heb je als doel het welzijn op de werkvloer te bevorderen? Kan je het hoofd koel houden in noodsituaties? Dan ben jij de persoon die we zoeken!

Wat zijn je taken?

Als deskundige interne preventie en noodplanning neem je de tweeledige taak op van preventieadviseur en coördinator noodplanning voor de gemeente Gingelom.

Je staat in voor het voorbereiden, implementeren en opvolgen van de reglementering en taken inzake preventie en bescherming op het werk met het doel een actief preventie- en veiligheidsbeleid binnen de organisatie te realiseren.

Je draagt de verantwoordelijkheid voor de noodplanning en het crisisbeheer op het grondgebied van de gemeente.

Je staat in voor de organisatie van het evenementenloket.

Aan welke voorwaarden moet je voldoen?

Aanwervingsvereisten:

  • Je beschikt over een diploma van bachelor (B-niveau).
  • Het getuigschrift “Preventieadviseur niveau 2” moet behaald worden binnen twee jaar na aanwerving.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs categorie B.
  • Slagen voor de selectieprocedure (schriftelijk, capaciteitstest, mondeling).

Kennis en vaardigheden:

Je draagt veiligheid hoog in het vaandel en hebt grote verantwoordelijkheidszin.

Je kan zelfstandig complexe problemen die betrekking hebben op het eigen vakgebied analyseren, oplossen en voorstellen formuleren.

Je werkt doelgericht en gestructureerd, plant acties en projecten, bepaalt objectieven en prioriteiten.

Je blijft resultaat- en kwaliteitsgericht werken onder tijdsdruk en in moeilijke omstandigheden.

Je blijft de vinger aan de pols houden in verband met wetgeving en regelgeving.

Wat mag jij verwachten?

Het betreft een boeiende functie met ruimte voor initiatief in een aangename werkomgeving.

Het gaat om een voltijdse betrekking (38u/week) in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur.

Het loon is conform de wettelijke barema’s (min. bruto maandwedde: € 2.999,68 te verhogen door, afhankelijk van je werkervaring, een anciënniteitstoeslag tot een bruto maandwedde van € 5.054,37).

Je krijgt haardgeld/standplaatstoelage, vakantiegeld, eindejaarstoelage, maaltijdcheques van € 8, fietsvergoeding, 2de pensioenpijler, een gratis hospitalisatieverzekering, een gunstige verlofregeling (30 tot 35 verlofdagen en 16 feestdagen/dienstvrijstellingen) en extra legale voordelen.

Hoe stel je je kandidaat?

Jouw sollicitatiebrief vergezeld van CV en een kopie van je diploma richt je uiterlijk 01/09/2024 aan:
Gemeente Gingelom, Cel interne zaken, Sint-Pieterstraat 1, 3890 Gingelom of via personeelsdienst@gingelom.be

Wens je meer informatie over de functiebeschrijving?

Personeelsdienst 011 88 04 87 – personeelsdienst@gingelom.be

 

Contactinformatie