Expert financiën (Bv)

Expert financiën (Bv)

Ben je gefascineerd door cijfers en heb je een scherp oog voor detail? Vind je het analyseren van gegevens interessant? Toe aan een nieuwe uitdaging? Dan is deze vacature perfect voor jou!

Wat zijn je taken?

Als medewerker van de financiële dienst help je mee aan de realisatie van een modern en gezond financieel beleid voor gemeente en OCMW.

Je ondersteunt de financieel directeur bij diverse taken van het financieel beleid (het debiteurenbeheer, de verwerking van facturen, belastingen, rapportering, overheidsopdrachten,…).

Aan welke voorwaarden moet je voldoen?

Aanwervingsvereisten

Je hebt een bachelordiploma (B-niveau).

Je beheerst de Nederlandse taal zowel schriftelijk als mondeling.

Slagen voor de selectieprocedure (schriftelijk, capaciteitstest, mondeling).

Kennis en vaardigheden:

Je werkt uiterst nauwkeurig, je zorgt voor correcte en volledige gegevens.

Je hebt een sterk analytisch denkvermogen, kan zelfstandig analyseren, oplossingen en voorstellen formuleren n.a.v. complexe problemen die betrekking hebben op het eigen vakgebied.

Je bent vertrouwd met Office-toepassingen en hebt een uitgebreide kennis van Excel-software.

Wat mag jij verwachten?

Het betreft een boeiende functie in een aangename werkomgeving.

Het gaat over een voltijdse betrekking (38u/week) in contractueel dienstverband van onbepaalde duur op niveau B1-3. Het loon is conform de wettelijke barema’s (min. bruto maandwedde van € 2.999 te verhogen door, afhankelijk van je werkervaring, een anciënniteitstoeslag tot een bruto maandwedde van € 5.054).
Je krijgt haardgeld/standplaatstoelage, vakantiegeld, eindejaarstoelage, maaltijdcheques van € 8,00, fietsvergoeding, 2de pensioenpijler, een gratis hospitalisatieverzekering, een gunstige verlofregeling (30 tot 35 verlofdagen en 16 feestdagen/dienstvrijstellingen) en extralegale voordelen.

Hoe stel je je kandidaat?

Jouw sollicitatiebrief vergezeld van CV en een kopie van je diploma richt je uiterlijk zondag 01/09/2024 aan: Gemeente Gingelom, Cel interne zaken, Sint-Pieterstraat 1, 3890 Gingelom of personeelsdienst@gingelom.be .

 Wens je meer informatie over de functiebeschrijving?

Personeelsdienst 011 88 04 87 - personeelsdienst@gingelom.be